Fins fa un parell de setmanes, l'aula dels Cavalls no tenia cap símbol d'identitat a la seva porta i els alumnes volien afegir alguna cosa. La tutora va estar pensant què podrien fer ja que altres classes tenen: fitxes de l'element identificador (avions, papallones...) imatges acolorides pels infants, dibuixos del símbol d'identitat amb les fotografies dels infants ...
Com que ells ja tenen una adequada grafomotricitat per a poder fer dibuixos vam decidir que els infants fessin el seu propi cavall.
Finalment, quedava en com fer el títol. Com a una altra ocasió vam mostrar-los diferents tècniques per pintar (amb ratlles, quadrats, punts, esferes...), vaig proposar a la tutora que ho podríem fer com aquella vegada i li va parèixer una bona idea.
Em va demanar que m'encarregues jo d'aquesta tasca així que em vaig emportar a quatre infants per primer elaborar les lletres en gran i així, poder treballar a la vegada la lectoescriptura. Penso que aquest va ser un punt fort meu degut que no lis vaig donar les lletres ja elaborades, sinó que van ser ells els encarregats de pensar quines lletres havíem de fer.
El resultat va ser fantàstic com es pot veure.
Penso que aquesta tasca s'hauria haver fet molt abans, perquè fins Abril, els infants no han tingut la seva porta que els identificava.
Finalment, quedava en com fer el títol. Com a una altra ocasió vam mostrar-los diferents tècniques per pintar (amb ratlles, quadrats, punts, esferes...), vaig proposar a la tutora que ho podríem fer com aquella vegada i li va parèixer una bona idea.
Em va demanar que m'encarregues jo d'aquesta tasca així que em vaig emportar a quatre infants per primer elaborar les lletres en gran i així, poder treballar a la vegada la lectoescriptura. Penso que aquest va ser un punt fort meu degut que no lis vaig donar les lletres ja elaborades, sinó que van ser ells els encarregats de pensar quines lletres havíem de fer.
El resultat va ser fantàstic com es pot veure.
Penso que aquesta tasca s'hauria haver fet molt abans, perquè fins Abril, els infants no han tingut la seva porta que els identificava.
![]() |
| Resultat final porta |


No hay comentarios:
Publicar un comentario